GetResponse – wrażenia po konferencji

Przeczytasz w 2 minuty

GetResponse - wrażenia po konferencjiGetResponse – wrażenia po konferencji

Trochę czasu minęło od ostatniego wpisu. Praca nad Marketplacem Carrefour to bardzo pracochłonne zajęcie oraz duże wyzwanie i niestety po godzinach brakuje mi weny, aby napisać coś rozsądnego, co nie będzie tylko „unikalnym contentem”, a tak naprawdę nie wiele z tego wyniesiecie.

Uświadomiłem sobie, że  nie napisałem nawet krótkiego podsumowania konferencji GetResponse
„E-commerce Insights”, a co gorsze nie udostępniłem wam mojej prezentacji. Zatem nadrabiam braki.

Podsumowując: konferencja była udana 🙂 A tak już zupełnie serio. Niestety obowiązki spowodowały, że nie mogłem być na pierwszych prelekcjach. Bardzo mi się spodobała konferencja Łukasza Bolka z LifeTube. Kilka dni przed konferencją dowiedziałem się, że jeden z ich najlepszych klientów, czyli Abstrachuje odeszło od nich. Materiał na prezentacji opierał się również na video z ich udziałem, więc trochę miałem mieszane uczucie. Przy czym to bardzo subiektywne. Mimo wszystko bardzo dobrze oceniam to co widziałem i słyszałem. Szczególnie, że jestem hard-userem Youtube, ale od strony produkcyjnej oraz konwersji to już nie moja działka.

Moje wystąpienie chyba wypadło dobrze. Pierwszy raz miałem tak dużą publiczność, a przedstawiałem się 3 razy, więc na pewno mnie zapamiętali 😉 Po prezentacji pojawiło się wiele pytań, co świadczy o zainteresowaniu tematami Marketplace’ów w Polsce.

Zdjęcia z konferencji Michał Wójcik SmartcookiesPrezentacja zbiegła się również z launchem nowego Carrefour.pl, czyli Carrefour Marketplace, projektu do którego dołączyłem w czerwcu 2017 r. i który jest dla wciąż mnie dużym i ciekawym wyzwaniem.
Odnośnie tego będzie oddzielny wpis. Na prezentacji padło też kilka pytań o Carrefour Marketplace, więc cieszę się, że mogłem coś więcej o tym opowiedzieć.

Prezentację możecie pobrać z poniższego linka. Jest tam sporo danych o których mówiłem więcej na konferencji, więc mogą się zdarzyć slajdy, które będą dla was mniej zrozumiałe.  Zapewne część slajdów rozszerzę w kolejnych wpisach. Aby nie przedłużać zachęcam do pobrania. Bez rejestracji itp.

Przyszłość platform marketplace i ich wpływ na e-commerce